Saxuric
Pan i Władca
Dołączył: 24 Sty 2013
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Andarum :c
|
Wysłany: Nie 17:03, 24 Lut 2013 Temat postu: Expowiska w Margonem |
|
|
W Margonem jest masa expowisk. Na poszczególne poziomy są następujące:
1-3lvl - Króliki, Pająki, Żaby (Wioski startowe, Ithan)
4-6lvl - Szerszenie, Młode Żuki, Świerszcze (Wioski startowe, Dolina Yss)
7-12lvl - Zjawy (Zamek w Starych Riunach), Lisy (Wioski startowe), Żuki (Wioski startowe), Gaunty i Pełzacze (groty w Wioskach startowych), Żmije Zygzakowate (Niedźwiedzi Uskok)
10-15lvl - Wilki (Stare Ruiny, Zniszczone Opactwo), Pancerniki (Orla Grań->Przejście Myśliwych, Niedźwiedzi Uskok), Niedźwiedzie (Niedźwiedzi Uskok)
16-20lvl - Niedźwiedzie (Niedźwiedzi Uskok), Lepsze Niedźwiedzie (Przełęcz Łotrzyków, Dziewicza Knieja), Bazyliszki (Zachodnie Rozdroża, Góry Zrębowe), Nieumarli (Zamek w Starych Ruinach), Jeże, Bobry, Żubry (Prastara Puszcza)
21-26lvl - Gacki Szare (Jaskinia w Dolinie Rozbójników), Gobliny (Las Goblinów, Morowe Przejście, Podmokła Dolina), Demony (Siedziba Maga w Eder), Lwy, Lwice, Jeże, Żubry, Bobry, Pumy, Tygrysy (Prastara Puszcza, Tygrysia Granica, Osada Zulusów), Zulusy (Tygrysia Granica, Osada Zulusów), Mulusy (Tygrysia Polana, Osada Mulusów), Tchnienie Ognia, Ogniste Podmuchy, Karminowe Skorpiony (Piekielna Sala Ognia)
27-32lvl - Gobliny (Las Goblinów, Morowe Przejście, Podmokła Dolina), Warany (Słoneczna Wyżyna, Las Dziwów), Żółwie (Las Dziwów, Słoneczna Wyżyna), Ghule (Wioska Ghuli)
33-40lvl - Orki (Nawiedzony Jar, Zburzona Twierdza) Warany (Słoneczna Wyżyna, Las Dziwów, Cienisty Bór), Żółwie (Las Dziwów, Słoneczna Wyżyna, Cienisty Bór), Tolloki (Cienisty Bór), Grzechotniki oraz Kobry (Mroczny Przesmyk, Zapomniany Szlak), Wilcze stado (Kanion Strateńców), Gnomy, Aligatory, Krokodyle (Złowrogie Bagna)
40-45lvl - Magiczne/Srebrne Bazyliszki (Pieczara Szaleńców Kanionie Straceńców), Kornidy (oba szyby kopalni)
41-53lvl - Harpie oraz Złote Harpie(Mroczny Przesmyk), Orły, Śnieżne Tygrysy (Zapomniany Szlak), Olbrzymy Miotające i z Maczugą (Kamienna Jaskinia w Zapomnianym Szlaku), Galarety (Mokra Jaskinia w Zapomnianym Szlaku), Pszczoły (Grota Gathol p.4, Grota Furmurk p.4)
54-60lvl - Olbrzymy (Kamienna Jaskinia w Zapomnianym Szlaku, Sala Wejściowa do Zdradzieckiego Przejścia), Galarety (Mokra Jaskinia w Zapomnianym Szlaku), Koboldy (Lazurytowa Grota w Nizinie Wieśniaków), Darhouny (Zdradzieckie Przejście), Lazurowe Tygrysy (Andarum Ilami), Gnolle, Odyńce, Lochy (Wioska Gnolli, Radosna Polana), Pszczoły (Grota Gathol p.4, Grota Furmurk p.4)
60-70lvl - Lochy, Odyńce, Węże, Niedźwiedzie (Nizina Wieśniaków, Gościniec Bardów), Darhouny (Zdradzieckie Przejście), Mnisi (Świątynia Andarum, Podziemia Świątyni), Przeźroczyste i Pąsowe Galarety (Grota Lurmurk p.4), Wieczornice, Lesze, Południce (Księżycowe Wzniesienie), Jaskiniowe Tolloki (Gliniana Pieczara)
70-80lvl - Błękitne Płomienie, Błędne Ogniki (Bagna Chojraków), Mnisi (Świątynia Andarum, Podziemia Świątyni Andarum, Biblioteka Andarum), Kozice (Baszta Wilczych Kłów), Krasnoludy (Labirynt Margorii, Kopalnia Margorii, Margoria Sala Królewska), Magazynierzy (Magazyn Andarum p.1, p.2, Zbrojownia Andarum), Minotaury (Labirynt Wyklętych w Nizinie Wieśniaków), Lepsze /Morskie, Pąsowe, Przeźroczyste/ Galarety (Grota Gerden p.3, Grota Lurmurk p.4), Lepsze Pumy (Sosnowe Odludzie, Księżycowe Wzniesienie, Trupia Przełęcz), Wermonty (Rachminowa Jaskinia), Wieczornice, Lesze, Południce (Księżycowe Wzniesienie, Trupia Przełęcz)
81-90lvl- Korredy (Magazyn Win w Winnicy Meflakasti), Magazynierzy (Magazyn Andarum), Węże Kopalniane, Hydry (Szyb Solny za Mythar), Bandyci (Kwieciste Przejście i okolice), Orły (Złudny Trakt), Alghule (Skalne Cmentarzysko na Płaskowyżu Arpan), Szkielety (Płaskowyż Arpan, Sucha Dolina), Maczugoręcy (Kopalnia Żółtego Kruszcu), Mnisi (Biblioteka Andarum), Szkielety etc. (Krypta Świątyni Andarum)
90-100lvl - Korredy (Magazyn Win w Winnicy Meflakasti), Drzewce (Okolice Mythar), Centaury (Okolice Mythar), Trujące i Lodowe Mykonidy, Lodowe i Purpurowe Włochacze, Niedźwiedziołaki, Mykonidy (Śnieżna Grota), Impy (Podziemne Rozpadliny, Kopalnia Griel-Uzbad)
95-100lvl - Rdzawe Wyziewy, Tańczące Płomienie, Złociste Płomienie (Baszta Wilczych Kłów, Bagna Chojraków)
100-110lvl - Trujące i Lodowe Mykonidy, Lodowe i Purpurowe Włochacze (Śnieżna Grota), Smocze Góry, Centaury (Okolice Mythar), Hydry, Barimnogi, Zurlorogi (Smocze Góry)
110-125lvl - Kozice, Górale (Wyjący Wąwóz, Babi Wzgórek), Centaury (Okolice Mythar), Szalone Miśki (Gadzia Kotlina), Gryfy (Gadzia Kotlina), Nimfy, Golemy (Kryształowa Sala Smutku), Ognie, Żary, Golemy (Kuźnia Worundriela p.7 sala 1/2/3)
115-120lvl - Czerwone Orki (Orcza Wyżyna, Osada Czerwonych Orków)
130-140lvl - Berserkerzy ( Eder- Fort Eder - Mokradla - Dolina Rozbojnikow - Wioska Ghuli),
140-160lvl - Praorki etc. (Nawiedzone Kazamaty), Czarownice i Duchy (Trisam, Sabatowe Góry, Upiorna Droga)
160-175lvl - Duchy Pradawnych Orków, Pradawne Orki (Nawiedzone Komnaty)
175-185lvl - Furbole (Zapomniany Las)
185-190lvl - Myszwióry (Kanały Nithal, Szlamowe Kanały)
190-210lvl - Sekta, Przedsionek Kultu, Sala Rozdzierania...
210-220lvl - Pająki (Rozległa Równina, Pajęczy Las, Arachnitopia)
220-225lvl - Maddoki (Skryty Azyl, Zawodzące Kaskady)
Post został pochwalony 0 razy
|
|